Vi är inte ensamma

Vi är inte ensamma är en bok som handlar om våra skyddsandar, hjälpare eller vad man nu vill kalla dem. Boken består av brev som folk har skickat till Margit (angående hjälpare) och Margits förklaring av breven

När Margit Sandemo bad läsarna av en Norsk veckotidning att skriva om sina egna erfarenheter
med hjälpare (skyddsänglar) så blev resultatet drygt 100 brev.
Under tiden som boken skrevs så fortsatte breven att strömma in.
Hon menar att denna samling av brev överbevisar att vi har någon vid vår sida.

 

 

 

 

 

Kommentarer
Jennifer

Hej! :)
Jag håller på att läsa "Vi är inte ensamma" och jag har blivit djupt berörd. <3
Jag har under dagarna jag läst boken försökt få kontakt med min hjälpare (och även min pappa som förmodligen också har blivit till en hjälpare), men utan framgång. Jag har provat allt möjligt en 13-årig tjej skulle kunna komma på... :( Jag vet att jag har en hjälpare, för jag känner ibland att jag inte är ensam.
Egentligen borde jag nog vänta tills jag läst ut boken innan jag skickar det här - men jag känner mig väldigt rastlös...
Vad ska man göra om man vill få kontakt med sin hjälpare?

Svar: Det står i boken som jag antar du hunnit läsa klart nu.
Sandemo Fan

2013-08-14 » 13:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback