Tengel den gode av Isfolket

Tengel den gode av Isfolket
 
 
 
 
Kommentarer
Kristin "Blodshämnd"

Gillar inte den här bilden av Tengel, visst den är vacker. Men Tengel var ju inte alls vacker utan mer demonisk. Men annars är ju bilden fin så klart :)

Dela gärna dina bilder på Isfolket forumet också (http://shailina.se/isfolket) så kan andra som gillar isfolket kommentera och se bilderna.

//Blodshämnd

Svar: Ska försöka mig på det, men eftersom bilderna för det mesta är sånt jag hittar här o där o kanske inte är MIN bild av hur karaktärerna ser ut så vet jag inte om det är ide o "spamma" sönder forumet med bilder. Har en jätte mapp på datorn med sparade bilde rpå hur folk tror att karaktärerna ser ut.
Sandemo Fan

2013-11-15 » 18:28:46
URL: http://kristinwilenius.blogg.se
Eva

Jag håller med Kristin men du har verkligen talang. Jag skulle verkligen vilja se alla dina bilder! Dock har jag bara kommit till nummer 10 av sagan om isfolket

2013-12-09 » 21:46:15
Eva

Jag håller med Kristin men du har verkligen talang. Jag skulle verkligen vilja se alla dina bilder! Dock har jag bara kommit till nummer 10 av sagan om isfolket

Svar: Det är inte jag som gör bilderna. De hittar jag överallt på nätet när jag söker. Så kredit får man ge till skaparen. Eftersom jag sällan kan hitta rätt källa till vem som gjort bilderna väljer jag att utlämna det också. Det står i ett inlägg. http://isfolket.blogg.se/2013/november/fanart-en-forklaring-2.html
Sandemo Fan

2013-12-09 » 22:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback