Häxmästaren på Storytel

Häxmästaren började släppas som ljudbok via storytel precis innan jul 2015. 
 
I skrivandets stund finns bara första säsongen ute, bok 1-4.
 
 
Den 18/2 släpps nr 5 Eldprovet och säsong 2 tar sin början. Bok 6 är beräknad att komma 25/2. Bok 7 den 3/3 och bok 8 den 10/3. 
Storytel fortsätter alltså släppa 1 bok varje torsdag under det som de benämner som 1 säsong. Sen får man vackert vänta ett tag innan nya böcker finns tillgängliga igen. 
 
 
 
Vill du veta mer om serien häxmästaren kan du klicka dig vidare HÄR. Vart bok för sig hittar du HÄR.
Kommentarer
Emelie Nordin

Hej!
Vill börja med att tacka för en superbra blogg för oss Margit-älskare!
Jag tänkte också fråga om du vet något om om det finns några planer på att Margits serier ska släppas i nya upplagor.Tipsar ständigt folk om att läsa Margits böcker, men tyvärr är de ju svåra att få tag i.

Svar: Inte som jag sett något om. Ibland så släpper de nya upplagor av vissa serier kring jubiler. Oftast är det dock sandemoserien som släpps.
Sandemo Fan

2016-02-11 » 22:44:56
Petrabroden

Hej
Jag har lyssnat på häxmästaren på storytel och de är ju super bra. När de presenterar boken och tjejen berättar vad hon heter, spelas det en låt i bakgrunden, vet du vad den heter? Eller vet du vem som kanske vet ? :) tack

2016-06-06 » 22:58:43
Camilla

Hej
Har sökt överallt efter 1:a boken i kiaras saga - skyddsanden på Svenska. Är slut överallt så jag la ut på köpsighter att jag ville köpa och blir så klart lurad. Var får jag tag på denna bok? Vill gärna avsluta traditionen som min mormor startade 1986, att köpa serierna av Margit Sandemo.
Mvh
Camilla

Svar: Vissa böcker är nästan omöjliga att få tag på. Mitt tips är att kolla i facebookgruppen https://www.facebook.com/groups/939199602799656/ Där kommer dock oftast hela serien ut och inte enstaka böcker utan alla tre.Annars får man sätta bevakning på tradera. Så gick jag själv tillväga när jag köpte Kiara. Men jag letade efter alla tre. Tog närmare ett år innan jag vann en budgivning till ett pris jag var nöjd med och inte för högt.
Sandemo Fan

2017-03-28 » 14:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback